#ستاد_حمایت_از_یویی

𝒽𝒶𝒾𝓀𝓊...☕🤍 · 07:00 1400/12/21

(جدیدا پست هام همه این جوری شدن...هعی خدا)

تو مقدمه چینی خیلی خوب نیستم، پس همین طوری از وسط شروع می کنم

توی اکثر فن فیک هایی که از دیابولیک دیدم(گفتم اکثر، نه همه)، یکی از صفاتی که به یویی نسبت دادن 'احمق'، 'دست و پا چلفتی' و و و و... همیشه بود

خیلی ها هم تو فیکشون یویی رو این طوری نشون می دن

ولی... یویی اصلا این طور نیست

به قول یکی، شما اول برو دوباره انیمه رو ببین بعد بیا فن فیک بنویس لطفا 🤝🏿

یویی کاراکتر اصلیه، اون احمق نیست

شاید یکم ساده باشه، ولی احمق نیست

خودتون فکر کنین، می گن 'اگه احمق نیست وقتی پسرا می خواستن خونشونو بخورن یه لگدی مشتی چیزی می زد' و از این چیزا 

.........:|

عزیز من، (خوبه تو خود انیمه بود اگه تو مانگا بود که کلی دلیل میاوردن که این جوری اون جوری) با یه مشت سوبارو دیوار ترک بر میداشت! حالا اون پسر کوچیکه خانواده بود :| شو هم یادم نمیاد دقیقا کجا بود...ولی وقتی کارل فرستادش(فکر کنم تبعیدش کرده بود البته) قطب شمال زد یه خرس قطبی رو کشت! بعد انتظار داری یویی اینارو بزنه؟:|

از یه طرف دیگه (اگه کینو رو هم حساب کنیم) یویی بین 11 تا خون آشام و دو تا گرگینه گیر کرده بماند که هرکدومشونم سادیسم و مشکلات روانی دیگه دارن، هر کدوم به طرز وحشیانه ای خونشو می خورن و این بچه کم خونی داره، ساعت خوابش بهم ریخته و کلی چیزه دیگه... والا اگه خودتونم جاش باشین ضعیف میشین 

بعدشم! حالا بازم ادامه داره، فکر کردین این جا تموم میشه...؟ نه بنده خدا خیلی بدبختی کشید :'

اون به طرز وحشتناکی از طرف هر کدوم شکنجه و بهش ت***ز میشه

به خدا من از هرکی شنیدم گفت اگه من جاش بودم همون چند روز اول خ**کشی می کردم

یویی واقعا از هر نظر خیلی قویه که این طوری دووم اورده

یویی قهرمان داستانه، کسی که به شیاطین مفهوم درست عشق رو میفهمونه

نمی دونم می دونین یا نه، ولی سه قلو ها به خاطر کار های کوردلیا درک درستی از مفهوم عشق ندارن

و حتی خود کارگردان گفته که می خواسته یویی رو قوی نشون بده

اگه یکم زاویه دیدتون رو نسبت به کاراکتر ها عوض کنین می فهمین شخصیت واقعیشون چطوریه :)

البته خب صحنه هایی هم از یاندره بودن یویی بوده ولی من به اون تیکه ها کاری ندارم

سخن آخر : اگه ازش خوشتون نمیاد موردی نداره، ولی بهش هیت ندین 🤝🏿

#ستاد_حمایت_از_یویی