Welcome ^•^✨

𝒽𝒶𝒾𝓀𝓊...☕🤍 · 11:23 1400/09/05

درود بر تو !

به وبلاگ من خیلی خوش اومدی

این وبلاگ یه وبلاگ روزمرگیه و تنها هدف من از زدن این وبلاگ، داشتن یک جای دیگه برای نوشتن، به اشتراک گذاشتن و بیشتر از همه، ثبت کردن خاطرات، نوشته هام، ویدیو ها و عکس هایی که دوسشون دارم و... هست

هرجور حمایتی از وب بشه ،به محض اینکه ببینم سعی میکنم جبران کنم

اینجا قانون خاصی نداره...

فقط و فقط

لطفا، از مطالب کپی نشه (حالا انگار چی هستن که حالا یکی بخواد کپی که)

خودم هم منبع همه ویدیو هام یوتیوبه، بجز یکی دو تا که از پینترست بودن...و فن آرت ها و عکس ها هم از پینترست هستن، مگر اینکه خودم ادیت کرده باشم که روشون اسم و امضا هست

به چیزی توهین نکنین...

و اگر هم چیز خاص دیگه باشه، اول پست زکر میشه

امیدوارم بتونین حداقل چند دقیقه ای اینجا سرگرم بشین...و اگر هم نخواستین، ایرادی نداره

روز خوبی داشته باشی~ ^^🤍☕︎